Tv kväll!

Gick ut och gick innan man tittade på tv och åt kvällsmat! Kollade på idol då jag har tröttnat lite på Du är vad du äter eller det har inte vart så roliga personer med den senaste tiden... Fast ett bra idol avsnitt var de idag! Hade ganska många favoriter! :) efter idol så blev det att jag kollade på Supersize VS Superskinny på youtube! Älskar verkligen det programmet! :D


Kvällsmaten bestod av avokado, melon, morötter och fläskpannkaka! Mums! :D

Bild på de två outfits som jag har haft på mig idag! Var lite kallare på morgonen men fick byta om efter gräsklippningen då de var alldeles för varmt med långärmat och långbyxor! :)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0