Trodde ALDRIG jag skulle säga detta...!

Försökte ringa till arbetsförmedlingen igår men de var 70 min vänte kö!! :O så gick upp lite tidigare idag och ringde och då var det "bara" 18 min väntetid! Fick frågan om Vadstena ligger nära Jönköping!? Typ 10 mil dit så jag behövde inte söka jobbet där!! Som tur var! ;). Fast ska söka 1 här i Jönköping och sen är de bara vänta och se! Som alltid...!


Har ALDRIG trott att jag skulle säga detta men jag älskar verkligen denna gröten och vill äta den minst 1 gång i veckan!! :D haha! Den var extra god med jordgubbar i! Och självklart kanel! ;)


Inte så pepp på det men nu blir det till att gå ut och springa!



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0