Träna, städa, tv, gå!

Steg upp riktigt sent idag! Blev en springtur direkt fast har verkligen inte känt mig på hugget med träningen! :(. Så körde bara 2 varv på el ljusan..! Fast de är ju bättre än inget! ;)

Sen hade mamma gjort gröt innan hon stack till jobbet så de var bara till att varma efter springturen! Tog även vatten och typ smaksatte med avokado! Riktigt gott!! :D


Sen blev det till att flytta sängar och börja få lite ordning på rummen! Då vu ska ha som två gästrum fast ena ska även vara dator rum och de andra ska jag ha mina träningssaker i! Så har ju lite att fixa! ;D


Efter att ha läst, städat och kollat på tv blir det en lång skogspromenad! Behöver rensa mina tankar lite! Och då är skogen de bästa stället att göra det på!! xD

Min frukost + lunch


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0