Snart bara 1 vecka kvar!!!

Var på fest i fredags och hade riktigt trevligt men som alltid så blev de lite drama...! Var bara glad att jag inte var så inblandad i det hela! :D

Dock dagen efter fick jag lida för att jag festade lite för hårt eller hade inte druckit så mycket men var mer att jag sovit för lite...! Otroligt surt men i augusti får jag börja övningsköra så ska se till att hitta ett jobb utomlands så fort som möjligt efter jag kommit tillbaka från ayia napa! Fick en sådan sjukt längtan dit i fredags då jag träffade en som vart där och imorgon är det bara 1 vecka kvar tills man åker så sjukt roligt ska de bli! 1 vecka utan några bekymmer! ;)

Igår var Sis och Jesper här och så fick jag min utväxt fixade (jag var ju trött och lite seg och "lam"...) men var riktigt trevligt och fick veta om ett litet extra jobb Jonna har fått och så åt vi trevlig curry lunch på terassen! Riktigt mysigt + sjukt nöjd med mitt hår!! :D sen blev det att kolla på tv och sedan fick vi pizza till kvällsmat (jag tog kebab sallad men nästa gång får de bli kyckling sallad! Är lite trött på kebab just nu...)


Idag har jag sovit och skulle klippt gräset ifall de inte regnat så mycket! Så fick bli att kolla på Pretty little liars och morden i midsommer + städat lite i Hannes rum måste ju få det iordning för att sedan fixa Sis rum! Imed att de inte kan stå 2 helt stökiga rum kvar! :)



Kraam Missfleur

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0