SJUKT trött på detta...!

Efter en SJUKT onyttigt slut på förra veckan (fest, ätit ALLDELES för mycket...!) så är de en ny vecka som jag börjar på ett bra sätt och ska avsluta den ännu bättre! ;)

Gick inte upp förrens 12 och åt frukost! Mamma hade lagat gröt åt mig! *mums*! :D sedan blev det att byta om till träningskläder och ut och springa fick dock bara springa 2 varv för mamma..! Då jag fortfarande är lite trött! Är så frustrerad på det hela just nu! Men ska iallafall ut och gå sen har jag bestämt! Imed att jag var trött i helgen så försökte jag hitta något att äta som gjorde mig pigg men hittade ingenting då träning är de enda sanna sättet att bli pigg på! :)

Bilder från när hästarna bytte hage!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0