Sammanfattning!

Har vart på arbetsförmedlingen i förmiddags med Linda! Dem hade jobb chansen! Så kanske får ett jobb snart!! Ett under att jag fortfarande är lika positiv och glad när man söker ett jobb men känns som om de börjar vända åt de bättre på något konstigt sätt xD haha! Träffade även min kusin Viggo och Sara på bussen! Var väldigt många som tog bussen tidigt idag! :)


Valde att ha en vilodag ångrar mig lite men hade verkligen ingen kraft till det! Så har legat typ hela dagen och slöat + stekt bacon! Har ätit nyttigt men har små ätit otroligt mycket (nötter) och även smaskat i mig alla sconsen...! Icke bra! Det + ingen träning = dålig kombo! Kör fullt ut med att vara "onyttig" och idag blir det krogen! Menmen kolla framåt och inte bakåt! ;)


Igår när jag var ute och gick såg jag en luftballong!! Tycker det kändes väldigt sommrigt/cirkus aktigt! :)


Men nu blir det snart att man sticker till Huskvarna och träffa Felicia + andra människor och sen krogen! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0