Måste hända någon gång...!

Fick gå upp tidigt idag då Hannes mamma och pappa ska till Lindköping för att lämna av lite saker eller de var typ bara hans säng och alla täcken + lakan som de tog med sig :). Så svårt att fatta nästa torsdag flyttar Hannes hemifrån!! :O. Sis har ju redan flyttat så då blir det bara lilla jag kvar hemma... Kommer kännas sjukt konstigt eftersom man har levt 18 och ett halvt år med dem!! Med både bra och dåliga stunder! ;) fast det är mamma som har störst problem med att alla flyttar! Men ska tänka positivt det måste ju hända någon gång lixom! Vem vill ha kvar sina barn tills de är typ 30-40 år!?!? Så tog ner hans stora säng genom balkongen och sedan åkte dem iväg! Skippade att hänga med kände inte direkt för att sitta i en bil i typ 3 timmar och så... Lär ju få se vart Hannes bor någon annan gång ändå! ;)


Så jag har läst och kört ett styrke pass! Mina armar höll typ på att dö (magen också!) kör dock med lite lättare vikter så jag har fyra kilo på vardera arm att lyfta! :) nu har jag hållt mig sysselsatt genom att "baka". Fixar äpple chips (brände första plåten fast de gjorde inget hade ändå glömt ta kanel på dem så de blev goda ändå!!) och så har jag gjort glass och doppat kiwi i glass ville testa något nytt! Får hoppas att de blir gott!! ;D

Mina härliga frukt frukost!! :D

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0