Måste återvända...!

Har inte vart en så rolig dag med regn hela dagen förutom på kvällen som det är nu och det är toppen väder!! :D otroligt skönt att hinna med en springtur + körde lite arm träning också! Slog min förra tid på 1 timme och 2 minuter. Till 56 minuter! :D (4 varv på el ljusan). När jag sprang mitt näst sista varv mötte jag jätte många som var ute och gick med sina hundar!! Trodde nästan att de var en hund klubb eller något! Haha! Fast de sista varvet träffade jag inte på någon! Lite skumt menmen de spelar ju ingen roll xD


Nu ska vi försöka få bort Puma från vårt hem! Katten har varit hos oss ofta och hon har ju faktiskt ett riktigt hem! Hon var dygnsur imorse när hon kom och så fick hon sova här hela dagen! Men nu är de slut på att ge henne mat så får vi se om hon går tillbaka till dem som äger henne! Får hoppas på det! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0