Lyckades ta mig igenom gårdagen!!

Blev utgång i lördags dock var de ganska lamt så åkte hem tidigt.... Jag gjorde typ iordning mig på 20 min...! Inte riktigt min stil att vänta in till de sista med att fixa mig inför en utgång menmen hade tagit huvudvärks tablett och var inte mig själv till 100% !!

Gårdagen vill jag knappt prata om... Var så sinnes sjukt trött! Orkade typ ingenting höll på att dö när jag gick runt bårarp...! (Brukar bli pigg och tycker det ät avslappnande men icke!) och hade det där jobbiga söt suget! Hate it! Men de brukar väl typ komma efter 1 månad att man vill ha choklad och onyttigheter speciellt när man mår dåligt! Fast jag höll mig åt bara lite mer än jag brukar...! Åt nyttigt jordnötssmör (otroligt mättande!!) för att dämpa suget och jag lyckades faktiskt hålla och inte äta något onyttigt!! De onyttigaste har varit alkoholen denna veckan! Känns otroligt bra faktiskt! Men ingen mer alkohol förrens ayia napa nu! ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0