Lika mycket mobbning som att kalla någon fet...

Onsdag och är i Cypern så tidsinställt inlägg (alla inlägg kommer vara det framtill på måndag!)
 
Kommer ihåg förra onsdagen då tog vi "ta igen" på krafterna och käkade pasta och gick runt på stan och hade allmänt trevligt! Så får se vad vi hittar på denna gången! ;)
 
Har ju börjat träna och äta nyttigt (känner mig dock som värsta svullot nu på fredag morgon kl 2.34 och skriver detta inlägg...! Ska aldrig mer göra fudge blir JÄTTE svullen av dem tror jag iallafall... men goda är dem!) Jag älskar att följa fitspo på IG dock så tycker jag ibland att dem "mobbar" dem som inte satsar på att ha sex pack eller en rund rumpa osv.... Som jag vill ha en platt mage och en normal rumpa som jag inte behöver göra en miljon squats för att få!! Så de känns lite fel när dem lägger upp bilder på smala tränade tjejer som inte har sex pack och sätter ett stort rött kryss över dem! Det är LIKA stor mobbning som att säga att någon är tjock, ful, anorexia, platt rumpa osv.....!  För man ser bilder typ som
- Jag ska gå till köpcentrumet (en tjej som är smal som har en ganska platt rumpa)
- Den andra personen: NEEEEEJ DU ska göra dina squats!!!
Icke okej enligt min mening! Fast vi alla tycker ju olika! ;)
 
Tycker man ska ta till sig och acceptera att alla vill se olika ut och det är inget fel på att inte vilja ha muskler lika lite som det är att vilja ha muskler! Alla har ju sina egna ideal och tankar på hur dem vill se ut! :) 
 
 
Man väljer själv hur man vill se ut! :)
 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0