Kommer nog kännas lite konstigt...!

Var riktigt skönt att vara ute och springa! Var riktigt härligt väder (hade hunnit sola typ 1 timme ifall jag inte hade vart ute och sprungit! "/). Gjorde en jätte god kyckling sallad till mig och mamma! :D


Skulle åkt upp till Al men började regna så vi tänkte att han inte ville gå ut och gå! ;) hehe!


Nu på kvällen har jag lagat scones och "is choklad"! Har även gjort rent kantareller! Så blir kantareller och scones till kvällsmat! Får hoppas det är gott!! ;)

måste säga att det är STOR skillnad på nu när Hannes flyttar än när Jonna gjorde det! Han frågar vilka tv-spel jag vill ha kvar vilka dosor osv...! Medan Jonna var mer vilka kläder och smink! Haha! Men känns typ som han ska iväg på läger nu när allt packas ner! :( kommer kännas konstigt när man är ensamt barn här hemma!! Så får se hur allt blir!

Lite bilder från scones lagandet och gröten från imorse och de fina kantarellerna som är rensade och fina! :). Har även en till påse men de var som tur var redan rensade!! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0