Kan inte må dåligt över det för de är nyttigt och satans gott!! :D

Solen har kommit i perfekt tid då jag har börjat känna mig lite blek.... Så otroligt skönt att bara ligga ute i solen några timmar och läsa + lyssna på musik! :D

Nu när de var sommar väder så har jag ätit otroligt mycket glass...! Fast den är super god!! Så man kan inte ens få dåligt samvete över att äta lite mer än vad man borde! Ville egentligen "spara" plats i magen från lunchen till kvällsmaten då man får marinerad kyckling!! :D. Favoriten av alla favoriter! Haha! :)



Var även ute och gick har laddat ner en massa appar då min runkeeper inte funkar men har hittat en annan så jag vet hur lång sträckan är som jag springer! Och den är 5,9 km lång! Så vet inte om 35:17,2 är en bra tid på det så jag frågade pappa och han tyckte att det var en helt okej tid och att (om jag orkar!!) så springer jag 1 mil på ca: 60 min. Vilket är normalt! Fast de finns ju utrymme för förbättring!! Idag tog jag en soft/ledig dag från tränandet! Men imorgon ska jag köra ett konditions pass hur varmt det än är!! Imed att jag är pank just nu så har jag ju inte heller råd att festa! Vilket är både bra och dåligt..! Då det är roligt att festa! ;) men bra för mig att inte dricka någon alkohol. Måste ALLTID hitta något positivt med allt!! Annars skulle inte världen fungera! ;). Enligt mig! ;)


Bild på hur jag såg ut idag!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0