Kämpa på för snart är semestern här!

Har vart ute och sprungit började lite innan 12 snåret så nästan när det var som varmast.... Men som tur så var det liiiite motvind! Annars hade jag nog dött! Haha! Kände verkligen ingen motivation men kollade igenom instagram medan jag drack ett glas vatten och sen blev de en springtur kommer typ inte hinna träna något i helgen och snart tar jag ju också en veckas semester! :D. Och jag kommer inte träna där...! Fast ska äta nyttigt och dricka massa vatten (+ en masa onyttiga saker hehe!)


Så sprang runt bårarp då jag verkligen har tröttnat på spåret! Vet inte om jag valde fel varv med alla "jobbiga" uppförsbackar men sprang hela vägen på 35,29! Satsade på 40 min då den är lite längre än den andra rundan som jag springer så otroligt nöjd över resultatet! :D efter det blev de 2 glas vatten (satsar på 8 om dagen ca: 2 liter! Bara 5 st kvar idag!!) gjorde även fudge! Vet inte om dem blir bra eller inte men ville testa på något nytt var jätte söt sugen igår men hade inget så hoppas nästan lite på att jag blir lite söt sugen idag! Hihi xD

Nu ska jag duscha och sedan blir det att gå till affären och köpa några saker! Tror nämligen att jag ska göra kvällsmat + efterrätt!! Får se om jag orkar! ;)


Mina små söta fudge bitar! :)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0