I like Värnamo!

Hade de trevligt på Värnamo dagen igår! Mycket större än jag trodde det skulle vara! Hittade även efter att ha gått runt i en 8:a till Sis jobb! Där som vanligt folk säger direkt hur lika vi är haha! Själv tycker jag att vi har blivit mer olika men det är ju bara för att jag vet hur lila vi var när vi var små...!

Idag ska Sis visa mig staden och vi ska kolla i affärer och ha trevligt! :D


Kan även säga att jag inte har en nyttig helg utan tar en onyttig helg! Betyder inte att jag vräker i mig en massa godis eller nått sånt! Utan jag har käkat pizza, druckit läsk, alkohol och käkat lite ost (ägg röra till frukost!) och en halv kex choklad! Saknar faktiskt ingenting av det att jag bara vill ha mer och mer utan skönt att kunna ta lite och veta att jag klarar av det! :)

Nu blir det att hoppa in i duschen och fixa till sig! :). Söta Sis igår!




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0