Hjälper till med flytten!

Just nu är jag nog i Lindköping och hjälper min bror och flytta in alla saker i sin lägenhet!! Ska vara där nästan hela dagen! Så får även kolla runt lite och se hur det ser ut!! :D Ska bli intressant!
 
 
Kan säga nu att Instagram är min DROG!! haha! Alla hälsotips, träningsmotivationer, recept, kläder och självklart se vad ens vänner gör!! Hur kan man inte bli beroende av det!?!? 
 
 
Dessa snygga shorts som är från Dmretro! bara ÄLSKAR dem!! Någon som vill köpa dem åt mig? (a) finns i både svart och vit! Vill ha båda! Men tycker att den svarta är mer "användbar" än den vita!!
 
 
 
Har även kollat på filmen The lone ranger! Är faktiskt besviken trodde att den skulle vara MYCKET bättre... Men helt okej dock inte värd att kolla på den på bio! :)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0