Har blivit varnad..!

Har en riktigt lugn dag! Regnar till och från... Otroligt tråkigt känns som detta vädret började när vi bestämde att det var dags för att gå ut och gå med Al!! Menmen och 1 och en halv vecka åker han hem igen! Så då börjar träningen för honom! ;)

Tränade 30 min styrka innan frukosten! :). Kände att det var dags för något annat än springning! Sedan kom även farmor in en stund då de regnade för hon höll på att plocka vinbär! Dem är visst perfekt mogna nu så man borde kanske gå ut och plocka? ;). Så vi satt och pratade en stund! Riktigt trevlig fast även hon varnade mig för vad som kan hända i Cypern! Haha känns otroligt skönt att om typ 2 veckor åka till ett varmt land! Fast jag har lovat att se upp för droger + en massa annat!! xD


Hade en trevlig lunch med mamma som hade bakat bröd (med rätt mjöl!!) otroligt goda! :D. Så de blev sallad, kyckling och bröd. Dock så borde man inte ta kokosolja på brödet inte gott...! (Enligt mig!)
Det Goa brödet! :D


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0