Haft de azz bra i Värnamo!

Hemfärd efter en otroligt rolig helg i Värnamo! Har gått runt och kollat i affärer, ätit god mat, haft ett härligt umgänge och allt har vart roligt och det är en mycket mysig stad! Inte många som åker till Värnamo för att festa! ;) men var otroligt roligt att träffa Sis och se hur hon lever nu och så! Dock går jag jämt vilse "/ träffade även Matilda där! Den ända förutom Sis och Jesper som jag känner i Värnamo! Haha xD


Är JÄTTE trött nu! Sov typ 1 timme på natten mellan torsdag och fredag sen på fredags natten så la man sig ganska sent blev väckt mitt i natten och sov typ till 9 tiden! Men lördags kvällen blev en tidig hemma kväll och gick och la oss relativt tidigt och tog en slappar söndag! Kollade på tv och lagade mat! (Mina pannkakor smakade bra men var inte de vackraste kanske...!) och go kycklingsallad till lunch! (Sis fixade kycklingen och jag salladen!)


Har haft en toppen helg och roligt att träffa Sis och Jesper igen och vi (sis och jag) fixade oss tillsammans och sånt som vi brukar göra! :)


Men nu blir det hem packa färdigt och sedan försöka vila ut sig lite innan imorgon!! För då blir det ju till att festa i en hel vecka och ha de gött! + bli solbränd!! ;)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0