Fixat lite idag!

Gick upp kl 10 idag för att hinna klippa gräset på morgonen + hade tänkt gå in till stan men valde att ta cykeln för att åka in och växla pengar! För åker ju om mindre än en vecka!! :D känner mig mer peppad än jag trodde! Har tagit in en liten resväska som jag ska börja packa så jag vet vad som behövs tvättas osv...! :)



Sedan diskade jag allting och fixade en god kycklingsallad + skar upp salladen till ikväll så man slipper göra det då ;) sen kollade jag på Pretty little liars och nu blir de junior masterchef australia!


Gjorde även iordning en liten choklad sås som faktiskt var god den bestod av ägg, banan, kokosmjölk, kokosmjöl och cacao! :)

Bilder på salladen, choklad sås och bilder från min skogstur igår!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0