Everybody liked it!

Hela familjen tyckte om maten!! Eller det är ju bara jag, mamma och pappa kvar..! Men ändå! Efterrätten var inte lika god för den var lite för torr men helt OK! Måste ju testa sig fram nu i det nyttiga! Pralinerna blev desto godare! :)


Imed att jag ska iväg imorgon behöver jag ju tänka på vilka kläder som jag ska ha med mig! Ska ha långbyxor (har förvånansvärt många! Haha!) men sedan är problemet vad jag ska ha på mig upptill! Så började packa till ner saker i resväskan redan idag! Har stoppat ner typ 10 linnen + ett till som tvättas just nu! Sedan en klänning och 7 par shorts! xD sedan ett par skor, 2 par handdukar och en liten handduk, tvål, solkräm, aftersun, Alvedon, nagelfil, volympulver, rakhyvel, bikini, trosor och bh! Så har bara sminket, schampo och balsam kvar att packa ner! Och en liten väska! Haha! Men har typ dubbelt så liten väska än förra gången så tycker jag har lyckats otroligt bra! Får se hur mycket till som tillkommer i slutändan..! ;)

Pralinerna och pajen!



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0