Destination Värnamo!

Otroligt mycket uppdatering idag! Haha! Men är på väg till Värnamo nu!! :D. Bara 50 min kvar....! Valde ju att ta bussen som tar något längre tid menmen kommer ju fram iallafall!

Har även börjat översätta mitt cv till engelska och ska också skriva ett personligt brev så blir de till att söka jobb utomlands! Har ju bara sökt au pair jobb än så länge men saknar verkligen att jobba eller ha något att göra! Saknar trygga skolan på det sättet men otroligt skönt att slippa allt drama med skolan! Nu har dem typ gjort någon "nollnings" liknande grej eller inspark! Så otroligt glad att man slutat!


Nu taggar vi järnet till ikväll! Ska bli skoj att se hur/vart Sis jobbar!! Har fått vägbeskrivning dit! Annars lär jag märka hur trevliga Värnamo borna är ;)


Lånade mammas topp och körde på en väldigt ledig härlig stil! Har även med mig en påse snacks! Hihi! (a)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0