Blir jag aldrig mätt!?!? :O

Har kunnat sova en timme i natt!! Wiho! Så känner att det är bäst att inte träna utan ligga ute lite i solen istället! Hinner bättra på brännan lite innan jag sticker iväg för om några timmar sticker jag till Värnamo!! :D. Har problem med vilka kläder jag ska ha på mig...! Tror jag åker i kortbyxor och tar med mig ett par långbyxor! :) sikka problem jag har! ;)

Dock känna det som jag äter HELA tiden men blir aldrig mätt!? Sjukt konstigt har tryckt i mig en lax bit, en bit kyckling paj, 2 bitar choklad paj och morötter och russin!! Borde jag inte bli mätt snart!? Ska snart gå in och äta lunch..! Känns icke bra att äta såhär mycket och inte träna! Menmen de är ju bara en dag! Ska sova läääääänge imorgon! Hoppas jag! ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0