Awezome dag!!

Har vart uppe på betet imorse och gick en runda i skogen vid vattenledningsparken! Otroligt fint där uppe!! :)


Efter det blev de hem och byta om till träningskläder och ut och springa min vanliga runda! :). Trodde att jag skulle försämra min tid då jag var tvungen att gå under ett staket och sedan mötte jag människor på vägen (vissa flyttade på sig men vissa kom jag knappt förbi!! Sjukt irriterande!) fastän det kändes som en "dålig" springtur så lyckades jag få 32:56,1!! :0. Otroligt bra tid så känns bra att man vet att ens kondition har blivit bättre!! :D

Sen blev det att käka sen träffade jag och mamma Lotta för att ta en härlig ridtur i skogen (självklart galopperade vi på järnet!! xD). Så snälla dem var dock så bockade Hillary för första gången med mig!! Haha trodde aldrig att hon skulle göra det så otroligt roligt! :) får se om jag kommer ha träningsvärk imorgon då jag inte har ridit på typ 2 månader!! :0


Nu blir det bakning och sedan en promenad! Har vart en awezome dag!! :D


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0