Åhh va god maten blev!!

Lagade ju middag! Får bli den till kvällsmat också! ;) otroligt god vill bara ha mer! Haha! xD hittade receptet på nätet men fick ändra de lite för i fyllningen ska man ha grädde och sånt men de kan ju inte jag äta!

Så botten som blev lite mycket av men använde lite av den i den andra pajen (den pajen blev verkligen inte lika bra!) men till denna "kakbotten" använde jag:
7 dl mandelmjöl
3 ägg
3 msk olivolja
2 tsk bakpulver
180 grader 20 min i ugnen

Äggröran:
3 ägg
1 1/2 dl kokosmjölk
1 banan

Hällde den på pajen efter den vart i ugnen i 20 min stoppade även i grillad kyckling och höjde ugnen till 200 grader och satte in den i 30 min :). Sedan var den klar! :D. Och folk säger att jag inte kan laga mat...! ;)


Valde att inte sola idag! Utan har städat och ett av två rum är klara!! :D (bild kommer sen..!)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0