AAAhhh vill att de ska bli morgon!!!

Har suttit och skrivit en massa inlägg inför nästa vecka! Får hoppas man kunde göra 7 tidsinställda inlägg!! Annars blir de några inlägg medans man är iväg! Då jag tänker vara mobil fri hela veckan! (eller jag kommer ha med mobilen men inte använda den ifall de inte är ett nödfall!! + säga att man kom fram som man skulle!)  
 
Längtar tills de blir morgon så man kan gå upp!! Har inte kunnat sova någonting! Har testat göra lite situps, armhävningar, kollat på film, yoga, avslappning men kan verkligen inte somna!! AAHHHHhhh håller på att få panik!! Hoppas att jag inte väcker någon...! Ifall jag inte kan somna snart så får jag läsa en bok...! Fast de dumma är jag har redan läst ut alla böcker jag har i mitt rum :(  kan ju inte städa eller göra nått ifall jag väcker någon!! Otroligt jobbigt!  Just i sådana här stunder önskar jag att jag bodde ensam så jag kunde gå ut och gå eller städa eller göra NÅGONTING!!  
 
 
Hur mår alla ni andra en morgon som denna? Har redan planerat dagen.... Ska springa Bårarp åt andra hållet (se om jag får en snabbare tid....), sedan ska jag duscha, platta håret, bestämma kläder, sminka mig, packa väskan (först hitta väskan jag vill ha!), fixa mat (lax sallad! mums!) och sedan blir det att ta bussen in till stan och sedan byta buss och ta bussen till Värnamo (vågar inte ta tåget är så rädd att hoppa på fel haha!) Sedan träffa upp Sis på hennes jobb! Ska bli roligt att se vart hon jobbar! :D Sen får vi se vart Värnamo dagen tar oss! (är ju Värnamo vecka eller Värnamo dagarna som alla säger där nu!) 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0