Well well it has To be done...

Färdig med nationella skriftliga i fredags!! Sjukt skönt att ha det över! :) efter nationella åkte jag hem slappade lite och sen hämtade mamma mig så vi kunde åka upp till stallet! :)

Slutade med en härlig ute ritt i skogen med mamma på Lukas, Lisa på CanCan och jag på lilla Hillary! :) så otroligt skönt att galoppera i skogen!! :)
Efter ridturen var det dags att ta hand om Al som för första gången fick vara på utebanan!! De klarade han galant! Förutom att han var liiite rädd för ett el skåp xD

Men nu är man påväg till skolan och ska göra muntligt nationella provet!! Är inte direkt taggad då jag hatar att stå framför folk men får hoppas att de går bra!! :)

Vet inte om jag har visat detta men de kan vara lite farligt att gå stylist ibland! ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0