Wake up call!!

Wiehe jag kommer komma i tid till nationella och jag har faktiskt pluggat till det!! :D glömde inte ens en penna!! Duktig känner jag mig faktiskt! :)


Förra fredagen blev de utgång med härliga tjejer!! Dock fick jag typ ett "sammanbrott" alla känslor bara bubblade upp från ingenstans! Blev massa onödigt drama men kvällen slutade ändå bra med att jag sov över hos mila! Vet även att dem jag var ute med verkligen är äkta vänner och hoppas att de är dem som kommer stanna i mitt liv för alltid! :D


Fick även ett "wake up call" och kommer verkligen ändra saker i mitt liv (menar inte min kost eller något sånt!!) kommer ta tid men ska verkligen göra det! :)

Dagens outfit är All black!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0