Sorry but I´m back!

Har inte skrivit på ett tag här!! Men nu kommer jag uppdatera som vanligt!! :)  Bilderna kommer dock komma huller om buller! Men de får ni leva med! x'D
 
 
Idag var jag i skolan och fortsatte med min mässmonter som jag bara har 2 till tillfällen att jobba med!! Stressar ihjäl mig för att få färdig den i tid! Ska inte bara bedömas av läraren utan också av en som jobbar med mässmonters modeller!!! Tror dock inte att jag vinner men vill ju ändå göra en snygg monter! :)
 
 
Hade en väldigt trevlig lugn dag! Kommer bara chilla och förmodligen träna lite hemma då de knappast går att gå ut och gå när regnet bara öser ner!!  Fast som pappa skulle säga "Vilken tur att du är inne då"!! Haha! :)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0