Redovisning och Rida!

Har uppdaterat lite dåligt nu de senaste...
 
Men i Onsdags hade jag den JÄTTE långa redovisningen (tur att det var en grupp redovisning!) Men vi höll oss till tiden dock fummlade jag lite med mina pappren! Medan jag spelade Björn Rosenströms låt i huvudet! Haha! Funkar ganska bra! Var jätte lugn innan och inte nervös men efter några minuter så blev jag jätte nervös menmen gick förhoppningsvis bra! ;) 
 
Tidigare på dagen så hade vi Expo Har gjort klart skissen på hur mitt skyltfönster ska se ut! :D Wiee! Dock hann de inte skära upp den i kartong! :( Så de får bli nästa lektion! (på onsdag!) Efter det blev det den vanliga håltimmen och sedan ett ämne som jag faktiskt tycker mindre om än matte!! (Kanske för att de ingår matte i detta ämnet...!) Menmen den lektionen gick relativt snabbt! :)
 
 
Efter skolan så blev det upp till stallet som vanligt! :) Skulle rida lilla Lukas denna veckan! Dock var han jätte pigg och när vi skulle till utebanan höll han på och hoppa bakåt, framåt, åtsidorna... Sedan började han stegra men vi kom fram till utebanan dock blev det inte bättre där... Då drog han med mig osv... Så de fick bli att ta sig upp till ridhuset och rida inne! (Lika jobbig på vägen upp... "/) Inne var han taggad som fasen (var hinder framme!) Så de fick bli ett kondition pass så han blev av med all energi och dumheter! (Mycket galopp!!) Men i slutet så var han fin! :) Skrittade av honom i typ 20 min! Fick som tur sällskap av Linda som red Bing! Annars är de ganska tråkigt att skritta av en häst... 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0