On My way!

Igår blev det att man cyklade till både Ica och Konsum! Blev dit skjutsad av Sis på cykeln och jag skjutsade hem (blev rättvisast så!) dock så hittade vi inte de som vi skulle köpa :( så nu blir de till att åka till Ica maxi och se om det finns där! :) hoppas hoppas!! (Tar bussen dit!) de va roligt att cykla lite dock klagade Sis lite på min körning och när hon skjutsade mig...! Menmen de gick bra och vi verken trillade eller blev påkörda eller körde på någon! :D


Tog ledigt från min första lektion för att testa min balklänning (ska sy upp andra lagret nu!) tyvärr så hade hon blivit sjuk så de får bli bara en idrottslektion idag! Som vi har på sportlife! Ska bli roligt att testa något annat än Friskis! :)

Lördagens utgångs outfit! Sommar känsla på linnet!! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0