Modevisningen!!

I tisdags var modevisningen!! Gick bättre än vad jag trodde att de skulle gå! :D sminkade en påfågel/papegoja och en annan till en svart fågel! Den ena blev håret bättre på och den andra blev sminket bättre på! Lite stressigt men allt gick ihop och de kom över 100 människor som kollade på det!! Dock står det bara om STY A i tidningen men båda finns på www.jmini.se (tror jag sidan heter) xD fick ihop 7016 kr till WWF!!


Tog inte så jätte många bilder från modevisningen men de jag tog blev ganska dåliga men de är dem ända jag har än så länge så ni får se flera sen! :)


Mila kom även över sen en stund på kvällen och skulle visa hur man laddade batterierna till kameran men det visade sig att det var fel på laddaren! Så de var inte så konstigt att batterierna inte laddades när jag satte i dem i laddaren! :) så jag köpte en ny laddare + 4 nya batteri ingick med laddaren så nu är alla 12 batteriet laddade!! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0