Lovet!

Har varit jätte skönt att ha lov nu en vecka fastän de var mitt sista! "/   Men tänker bara berätta lite kortfattat vad jag har gjort nu under lovet! I början tog jag det lugnt och gjorde inte så mycket hängde med mamma upp till stallet och testade att hänga på lilla Al och han var jätte duktig och brydde sig ingenting om det! Sjukt skönt! En snäll häst är det :)
 
 
Det blev träning med Sis i onsdags och torsdags! Tog även 50-tals bilder på Sis! I fredags var de en lugn hemmakväll skulle ttänat men de blev bara att jag var ute och gick orkade inte åka till gymmet! Trots lite missuppfattningar så blev det utgång i Lördags! Var en händelserik kväll minst sagt! ;) Sedan igår var de en riktigt chill dag gjorde typ ingenting förutom åka upp till stallet och ta hand om Al (pappa hjälpte till både i Lördags och igår! Måste ju hänga med när mamma är bortrest! x'D   Gårdagens träning fick bli att gå hem från stallet :)
 
Så har haft ett väldigt lugnt och skönt lov! :)
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0