Let's do this!! :)

Helgen har varit soft inte gjort så jätte mycket! Fast hängde på Al igen och de gick jätte bra denna gången dock lite ont i höftbenen eller vad de heter för de "smäller" i, i sadeln menmen nästa gång blir de ju uppsittning hoppningsvis är det bekvämare! :)

Igår lämnade jag in mitt PM i svenskan!! Så nu ska jag bara skriva talet till på måndag! :) sedan blev det att gå till Willys med Malin och handla in de sista sakerna till modevisningen! De blev tungt att bära det + allt vi fick från body shop! Men vi klarade oss ner till stan! Började fixa Goodiebagsen! 25 stycken med lite mer i och så kör vi förmodligen på 25 stycken med lite mindre i :) fick även sakerna från Matrix igår!! Bra saker därifrån också! Tungt att bära till skolan... Tränade även med Olivia igår så efter denna dagen med modevisningen och sminka två personer lär jag vara ganska död... Fast de är ju roligt!! Har sjukt mycket saker till lotteriet 6 priser blir kanske tillochmed 7 stycken!!

Bild på hur jag har börjat göra om rummet, gårdagens outfit och bal skorna! :)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0