HELP!!!

Fick min student mössa idag! :D Passade ganska bra... Dock var inte pärlan den snyggaste (alltså inte så som den såg ut på bilden man såg på deras hemsida! :(  )  Men hur många kommer märka det i slutet av kvällen? ;)  Och man använder den bara en gång så orkar inte bry mig så mycket om det håller på att drunkna i alla läxor och allt som ska vara inlämnat nästa vecka!! Och snart är det nationella prov också!! Panik Panik! 
 
Imed att vi ska jobba med projektarbete (Stylisten blev inställd "/) Så jobbar jag på ganska bra hemifrån finns ju lite saker som kan distrahera än om man säger så ;) Egentligen så skulle jag träna efter skolan men glömde låset hemma :(  Klantigt av mig! Det får bli hemmaträning sen istället! :D 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0