Whopsi! It rains....

Ojoj nu öser regnet ner! Och just idag ligger mitt paraply hemma "/ så min tröja får agera som paraply! Haha! Men de håller ju iallafall sminket och håret på plats ;)


Idag har vi övat på skuggor! :) gick MYCKET bättre denna gången! + att Megan passar så jäkla bra i att ha stark ögonskugga!! :) tvättade även hennes hår! Brukar inte gå så bra för mig när jag gör det fast nu gick det galant! :D dock va de lite onödigt att föna hennes hår (Imed vädret...) fast de är roligt och hon är som en liten docka blir bra i allt och de är otroligt roligt att fixa folk som inte bryr sig om håret eller smink! :)


Men nu blir det stallet! Ska rida Tamira <3 och sen blir det att åka till A6 och träna med Olivia! :D


Dagens outfit!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0