Två spännande saker och en tråkig...!

Blev ingen permanentning idag :( läraren var sjuk så de var lite tråkigt fick en massa papper att läsa istället... "/ fast de var roligt att testa mössorna!! :D känns verkligen som om studenten börjar närma sig nu xD jag och Mathilda beställde även den där kryssnings båten som bara är till för studenter! :D ska bli riktigt roligt! Dock så har ingen av oss typ någon koll vet bara att vi åka båt haha! Men det är ju inte förrens i mars så de har man ju tid att hitta fast mamma blev la inte så glad att man inte ens vet vart båten ska åka! Konversationen:
Jag - jag och Mathilda har beställt kryssnings båt. :)
Mamma- jasså vart någonstans ska ni åka?
Jag- vet inte riktigt
Mamma- vet du inte vart båten ska!?
Jag- vi ska åka på vattnet

Inte för glad över mitt svar fast de stämmer ju ;) haha!

Blev en härlig ridtur på en nästan seg Tamira! Så får hoppas att det går bra imorgon på tävlingen!! :) ska SENAST vara i stallet 6.30 så nu blir det sängen för att orka gå upp 5.00 (kanske även lite tidigare...!) fast har vart duktig och packat allt! :D

några gamla outfits! :)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0