Tips till ALLA som är i ett förhållande!

Idag blir de mössa paraply och ett par ordentliga höst skor! Vill ju inte bli alldeles blöt om fötterna! För nu är de skolan i 1 timme och 40 min ;). Sen upp till stallet där mamma har fixat allt + fått nytt spån i detta vädret! Har man världens bästa mamma så har man haha! ;)

Igår blev de ju träning med Olivia! Box pass va det! Riktigt skönt dock gör min typ där man böjer foten på vänster sidan azz ont! Fast bästa var nog att båda tänkte ställa in men ingen ville "svika" den andra! Haha! Fick azz bråttom till bussen sen och jag tappade min mobil rätt i asfalten och det är ju en iPhone.... Så tror ni att den fick någon spricka? Jajemensan! Att den fick där av kanske lite fler stavfel än de brukar vara! Ser ju inte så bra...! Fast den funkar! :D


ett tips till ALLA!! I ett förhållande ska båda bestämma lika mycket och man ska inte påverkas för mycket av den andra för man är rädd att förlora den utan stå upp och gör det du vill om den andra gillar dig så stannar den annars förlorar du något du aldrig hade och kan koncentrera sig på viktigare saker (typ skolan!)


Mina naglar som jag målade för typ 2 dagar sedan dock är de redan förstörda :(



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0