Sweet dreams and hope you get in to the dreamer´s land!

Hello!  Snart är det läggdags då det är dags att gå upp kl 5-6 imorgon!  Det värsta med att börja tidigt är att man ja ganska uppenbart behöver gå upp tidigt!!  Fast har haft softa dagar hitills så jag ska verkligen inte klaga! :)
 
 
Känns otroligt skönt att ha tränat idag!! Var exakt en vecka sedan! (om man inte räknar med ridningen!) Har haft en riktigt skön dag åkt in lämnat in cv på Netto, tränat med Olivia!  Riktigt skönt och roligt! :D  Först innan träningen så åt vi lite på donken så kom även Mila!  :)  Sen efter träningspasset så blev det att ta bussen upp till stallet (hade tur att det var Samset bussen!)  och så red man fina Tamira! Tog gogen idag kändes lite efter träningen ;)  Men hon gick super fint! :D  Så en glad dag kan man lugnt säga! :)
 
 
Igår var de svenska lektion som började dagen! Dock hade bara 3 i klassen kommit ihåg läxan.... Hehe något pinsamt!  Men nästa vecka kommer alla ha med sig en krönika! ;)  Blev sen Bacon till lunch!! :D  Fick ta hur mycket man ville!! Det måste nog vara min favorit mat! :)  haha!  Sen blev det att ta bussen in hem! åkte in till stan med Megan som trodde att det var denna veckan som är "hälso veckan" så vi kör frånochmed denna!! :D  Så vi kör 2 hälsoveckor istället för en ! :)  Härligt dock lite svårt menmen skakar man hand på något så ska man fasen hålla det! x'D   Sen har man även bokat tid på körskolan så om 2 veckor så går jag min kurs så jag kan börja övningsköra!! :D 
 
 
Sov gott och ta er in i drömarnas värld ;)
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0