Rework!

Ny dag!  Så då kör man på! Eller trött som man var i morse så fick man ta en senare buss och de resulterade till att man hamnade mitt i trafikstoppningen så åkte typ 1 meter i minuten.... Kändes lagom roligt när man stod där på bussen och bara såg minuterna ticka förbi....  Menmen nu efter expo:n så blir det träning, måste bli lite pigg nu på morgonkvisten! Fast jag behöver dock klippa upp mitt skåp då jag har tappat bort min nyckel :(  Något tråkigt men tyvärr så händer det mig ganska ofta.... Kanske ska börja ha lite mer koll på mina nycklar framöver! 
 
 
Men nu ska jag fortsätta att jobba med mitt skylt fönster!  Och jag hade börjat jobba med 1800-talet lite igår så fick jag veta att det var Renässansen som jag skulle jobba med!! Haha!  Så nu får de bli lite rework här! ;)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0