Klantig som jag är.....

Igår blev mamma azz rädd trodde något "allvarligt" hade hänt! Men jag såg en geting klättra på min vägg!! För under sommaren har ALLA som jag har jobbat med varit rädda för dem så de har typ smittat av sig...! :( men den tog vi lätt död på med hjälp av hårspray! Haha xD


Men när jag kikade runt på kläder igår hittade jag inget spännande "/ men tror de har fixat säg endå! :) kollade även efter praktikplats! Jätte trevliga där jag kollade så hoppas att de kommer tillbaka med goda nyheter denna veckan! :) träffade även på en av de jag jobbade med igår! :) riktigt trevligt! Hann dock inte prata så mycket men ändå lite komiskt! ;)


Men nu är de en trött tjej som har träningsverk som ska sova! Upp tidigt imorgon och leta efter busskortet (klantig som jag är har jag tappat bort det... "/) så ni får höra om Jens träningen imorgon istället! :) fast jag hoppas verkligen att någon vill köpa henne SNART!!!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0