Kan ni knäcka koden?

Idag har jag vart hos läkarn!  Gick riktigt bra! :D  Ska minska ner eller de blir inte direkt att jag minskar ner för det är samma styrka men i en eller två tabletter så nu måste jag bara ta 4 tabletter om dagen!! :D  Så sjukt glad!! Får även välja när jag vill minska ner på Lamitrogin (vet inte hur det stavas!) Men de kommer jag inte göra förrens jag har mitt körkort! ;)  Tänker inte riskera något i onödan! :)  Fast de kommer kännas sjukt konstigt från 8 till 4!  :D 
 
 
Sen efter sjukhuset plockade vi upp Sis och åkte upp till stallet för att ta en skritt tur med pollarna! Sen snabbt hem äta och sen åka till skolan för att gå runt rocksjön! Men kände verkligen sen hur jag hade velat springa istället för att gå! Men tror att jag tar en spring tur i skogen imorgon istället ;) 
 
 
Kan ni komma på stations nummret och lösenordet? 
 
Först är det stationens nummer:  Ledtråd på det är Västerås är Sveriges X största stad.
 X är den siffran som ni ska lista ut!

Detta spelet är lösenordet!
 
HoHanondodtotagog, fofamomnontotagog, koklolapoppop elolloleror kokysossos
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0