Har du missat att de regnar?

Shit någon som missat att de regnar ute!?!? Jag har iallafall inte missat det! Utan lilla jag hade idrottslektion när de började regna (hade ingen luva eller paraply!) lagom rolig.... Sprang intervaller i järabacken (en skidbacke) ja först springa/gå dit sen intervaller i backen SEN springa uppför HELA och sen ner igen och efter det fick man gå eller springa tillbaka till skolan! (2,5 km) duktig som jag är sprang jag hela vägen och blev helt dygnsur! :( men nu laddar jag om till Jens träningen (hoppas man hinner torka lite...)


Innan denna dagen har man haft expo och sen håltimma (pluggat och inte tränat vilket jag är glad över!) har även tappat bort busskortet så de blir till att stor städa / leta när jag kommer hem!!




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0