HÄLSOVECKA! :D

Igår var det bara svenska som man fick jobba på med fritt :). Och jag hade panik på söndags kvällen att jag hade glömt klippa ut krönika så jag skrev de stort på en lapp bara för att jag inte skulle ha glömt bort det när jag sov xD haha! Så tog med 2 en till Esther och en till mig xD och självklart så skulle vi inte jobba med det bara för att man hade med det typ.... Jaja!


Så nu är man på väg till skolan i de regniga kalla vädret så jag är fullt utrustad med vantar mössa halsduk och mjukis strumpor! :D och självklart paraply (byxor, tröja och en tjock tröja!) så om någon i Jönköping har missat så är det HÄLSOVECKA nu!! :D så idag blir det att gå 30 min för att få frukost i skolan och imorgon är det skol jogg runt rocksjön! :)



Fatta vilken panik jag fick när jag gick till bussen idag och den åkte förbi mig när jag var påväg till busshållplatsen!! Fast hur ofta kommer bussen 07.23 och inte 07.27 som den ska? ALDRIG så smart som jag är gick jag ändå dit och så kom den rätta bussen! :)

hann även med att göra mitt skyltfönster på typ 2 min innan jag var tvungen att gå så de blev ju inte direkt snyggt men jag gjorde det! Haha! xD




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0