Allt beror på vad vi är VANA vid!

Sjukt irriterad på busschaufförer !! Dör de av att vänta 1 min!?!? NEJ är svaret på den frågan! Så nu sitter man och väntar på 2:an så kmr 26:an sedan kommer en ny 3:a!! Som av någon jävligt konstig anledning står och väntar på 2:an!! :@ så ni som inte märker det är jag jävligt fucking förbannad!! Busschafförerna sa de går ju ändå så ofta så de gör ju inget! Ojoj 3:an åkte nu och så kmr 2:an nu samarbetar de med oss resenärer? Knappast.... Menmen deras jobb är la bara att köra bussen... Och kan säga de är jobbigt när bussarna strular för oss som bor i jkpg också det kanske bara handlar om 10 min och inte 1 timme fast vi alla är VANA vid olika saker och det borde alla ha i åtanke! :) nu lämnar vi det bakom oss......

Hade en redig soft expo lektion! Lärde oss hur man gjorde affisch och vilken text man skulle ha! :) sedan blev de Friskis och efter det fortsätta med projekt arbetet lite på håltimmen och sen planera friluftsdagen på idrottslektionen jag och Esther är i eld gruppen tillsammans !! :D hihi nu är det dags för stallet och sedan blir det ett core pass med sis och Olivia! :) Väntar även en ljuvlig macka från subway i stallet!

dagens outfit



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0