100:de gången!

Asså shit va härlig dag igår!  Gick rundan och fick gratis azz god frukost! :D  Fick tjata till mig att få en uppgift i idrotten så jag slapp sitta och vänta ensam i 5 TIMMAR!! Har ju så konstigt varje tisdag... Fast oftast brukar jag träna på förmiddagen men nu när man är lite förkyld så tänkte jag att de va bättre att spara på mina krafter! Så de blev att jag åkte hem och faktiskt pluggade! x'D  Och självklart gjorde jag också de kodade meddelandet som var min uppgift i Idrotten!  Sjukt roligt faktiskt! :) Dock är jag jäkla glad att jag inte måste försöka lista ut dem! Eller behöva vara med och gå till de olika stationerna!! Haha!  Svårt kommer de få ;)  Men jag tog med rövarspråket lite!  De som man jämt körde när man typ gick i lågstadiet! Dock var jag inte särskilt duktig på det för jag blandade jämt ihop vokaler och konsonanter!  Då går de ganska illa om man gör det......
 
 
 
Sen blev de träning på kvällen! :D  Måste säga att jag faktiskt var sjukt nervös för gruppe innan hade de gått Aaa ärlig ska jag vara nu SKIT dåligt!  Men början gick bra för mig men nu har hon börjat lita på mig igen och hoppar i ALLA lägen!!  Lite svårt ibland när jag inte hänger med så de blev en 100:de avtrillning! Så nu kan jag sluta räkna x'D  Haha!  Men de gick bra dock tappade jag andan och när man gör det samtidigt som man är förbannad på sig själv så är det inte den bästa kombon direkt.... Men sen gick det SUPER BRA!! :D   Och jag + Tamira fick beröm! Så är azz nöjd med träningen (kan säga att efter avtrillningen gick jag bort till min mobil och satte på Björn Rosenström för att få en bra känsla!)
 
 
Sen på kvällen blev de X-factor och Svenska Hollywood fruar och Ung & Bortskämd :D  Så en härlig pratstund när mamma kom hem från höst mötet! Mycket som kan hända så de blev inte att man la sig förrens kl 01.00!!  Haha!  Och nu ska man även efteranmäla sig till Värnamo regionala tävling på Lördag!! :D  Får hoppas att det är bra men vill verkligen tävla och testa en regional igen med henne!! För sen blir detta nog sista tävlingen för denna terminen (kanske någon klubbis också...) 
 
 
 
Men nu ska jag dra till sjukhuset för en Check up! ;) 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0