What do I forget!?

Igår var de träning med Olivia! Roligt gym pass men fasen va svag man är :(. Både benen OCH armarna!! Menmen blir nog att jag börjar träna det när jag gymmar själv istället för att bara träna kondition! :) fast va tror ni att jag glömde till träningspasset? Jag kom ihåg vattenflaska lås sport bh linne strumpor skor men inga byxor!! :(. Så vi fick lite snabbt springa till teamspotia och köpa ett par nya (ett par tre kvart för de har jag ju inga xD) men nu ska jag dubbel kolla så jag har med mig allt!! :)


Sen gick vi till subway och käkade macka innan jag skulle gå körkorts kurs typ introduktion som var 4 timmar lång!! Med bara en kvarts rast!! Men man kan minst sagt säga att det var intressanta..! Kan tolkas på flera sätt ;)

Random pic!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0