Weekly citat!

Ett citat som var väldigt fint! (enligt mig!)
 
"Det spelar ingen roll om du är vit eller svart det viktigaste är att vi har samma färg på hjärtat"
 
Men igår hade jag en jätte bra dag! Sovmorgon sen en trevlig fika på stan och efter det blev de att träffa Mathilda och åkte till Forserum och var på fest i typ 10 - 15 min innan polisen kom.... Men trevligt vart de ;) Dock råkade jag få fel storlek på ena av mina skor så har en för stor sko :(  Något surt menmen inget man kan göra åt nu direkt... Och så bröt jag mitt löfte att inte dricka alkohol förrens jag ör 18 år... Fast jag höll mig i 2 månader!  :)
 
 
Idag blev det att jag sov till typ halv 12 och sedan träffade Mila och Olivia för en härlig promenad! För ingen kan förneka att vädret har varit underbart idag! :D Sedan blev de hem och duscha! För att kunna åka upp till A6 och kolla praktikplatsen men Bikbok ska bygga om sin affär v.45-47 så de får bli att man hittar en till praktikplats de 3 första veckorna! :) Sen hem och käka lite för att sedan åka upp till stallet och gå på sista Mentala träningen! Riktigt snabbt gick det denna gången! Och roligt vart de också! Inte en massa teori dock har jag väldigt svårt för att inte skratta speciellt när jag är med Sis! Menmen gick hyfsat bra! Och man ska ju alltid ha skoj i allt man gör! ;) Nu hemma blev de "crime-night" Kollar på The mentalist, Rizzoli and Isles och Mödare okänd!  Var ju även några som provred Tamira idag!! Och de verkar som dom ville ha henne!! :)  Dock kommer de kännas sjukt skumt att inte ha någon att rida...  Så de är ju både positivt och negativt! :) Fast mest Positivt! ;)
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0