Vindskydd !!

Igår blev de en lugn skritt tur runt dammen med en lugn tamira! Och en pigg Qajsa :) för var verkligen helt död i mina ben! Så idag blir det ingen träning utan en liten vilostund innan lunchen! ;). Lär ju dock behöva plugga under den tiden... "/

På idrotts lektionen igår fick man lära sig hur man sätter upp ett vindskydd med pressning !! Det har jag aldrig gjort (av vad jag kan komma ihåg..) men de gick la inte toppen en gren gick sönder så den fick jag hålla upp och sen fick vi sätta ner en pinne i marken som Esther fick hålla i så att de inte skulle trilla ner! Känns lite nervöst inför nästa vecka när jag och Esther ska göra detta nästa vecka! (Vi var 4 st denna gången!)


I morse skulle jag platta håret! Men vad händer inte när man bara har luggen kvar? Jo då går STRÖMMEN!! Sen fixade mamma det men när man satte i den så gick strömmen igen... Som tur bara på övervåningen! Annars hade de uppståt lite problem (med frysen och allt!) fast vi har konstaterat att de är sjukt svårt att sminka sig, hitta rätt kläder, se vart man går utan ljus! Så vi ska vara glada för att glödlampan uppfanns!! :) men nu ska jag göra en nervös redovisning! Sjukt nervös!! Usch fy blä säger jag bara!

Bilder från idrottslektionen!




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0