Tåg not My thing

Ja efter en speciell fika stund så fick de bli en rolig tågresa hem! Tillsammans med Esther! :) dock självklart när jag åker tåg måste jag göra något fel! Nämligen att jag försöker hoppa av på fel sida! Sjukt pinsamt fast jag skäms ju väldigt lätt men förstod varför jag inte åker tåg så ofta iallafall !! xD haha!

Idag har varit en otroligt chill/ seg dag! Fast vi fick sminka lite mer med färger!! :D sjukt glad över det!! Och fick beröm över min fina skuggning! :) så de vart ändå en rolig skoldag och måste säga att jag är lite allmänt glad just nu! Haha xD

Gick sjukt bra när jag red idag! Dock har vi inte hunnit klippa henne än "/ fast de måste ske snarast! Svettig ponny vart de efter ridningen! :)

Fast nu ska jag åka hem och blir nog att man går ut och går en sväng runt bårarp! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0