Sunday!

Igår var det klubbis som stod på schemat! Och min sista tävling på Tamira :(  om allt går enligt planerna så försvinner hon denna eller nästa vecka! Kommer vara att man står utan ponny för första gången på nästan 6 år! Kommer kännas sjukt konstigt! Men får rida lilla Lukas då! :)
 
 
Klubbhoppningen började med storhästarna istället för ponnyna som de brukar vara! Vilket var väldigt tråkigt för då kunde inte mamma kolla när jag tävlade Tamira! Eller hjälpa mig på framhoppningen för hon var tvungen att jobba "/  Menmen först satt man i domartornet och lärde upp några småflickor (känner mig gamal!!) så de kan det med hur man är speaker! Sedan blev det att man var med på Lukas i 50 och 60 cm för han bockade av Ebba och var nära att få av mig också den lilla pollen!! Men blir nog att man får hoppa honom på Jens träningarna! :) Dock nollade jag inte på honom men gick helt OK! :)  Sedan med min heta polle som verkligen var på vinter humör! :)  Var pigg som satan och undan gick det! Fick 4 fel i första klassen och 8 i andra men kändes ändå helt okej! :) 
 

Sen efter tävlingen blev det att man gick hela vägen hem (1 mil) och kan säga att efter tävlingen så hade man ju lite träningsverk... Men tog bara lite över en timme att gå! :) Stötte på världens gulligaste katt!! Som av någon konstig anledning ÄLSKADE mitt hår! haha! Ville ta med mig den hem! Men tyvärr så kan man ju inte bara ta en katt :(  
 
Så det var hela min söndag i korta drag! :)  Nu ska jag duscha så skriver jag om min första väldigt lugna lov dag! :)
 
Veckans citat!
"Allt kommer att vara okej i slutet. Om det inte är okej är det inte slutet."
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0