Ohh want to buy!!!

Har faktiskt haft en underbar skoldag hitills! :D  Dock har jag ju bara haft en lektion... Menmen rolig var den eller kanske var det bara för jag blev så jäkla nöjd med min affisch! Hehe ;)  Sedan fick man sluta lite tidigare så har tillbringat 2 timmar på gymmet! Bara kondition! Gillar inte att köra en massa styrka men det får de bli imorgon ändå för de är lite tråkigt att bara cykla och springa.... Fast bra kondition vill man ju ha ;)  Är dock sjukt sugen på att boxas! Skulle vara roligt att testa det på "riktigt" :)  Fast jag skulle la dö efter typ 10 min.... haha!
 
 
Nu när de är lite mer än en timme tills Idrotten börjar (skogsvamdring idag! + lära mig sätta upp vindskydd) kan dock stolt säga att jag redan vet hur man sätter upp det! :D Fast lite ringrostig är man ju.... ;)  Ska börja skriva in lite anteckningar på datorn för måste skriva ut allt INNAN praktiken! Och jag har skrivit med en pytte små bokstäver... Och jag fattar knappt ens själv vad jag har skrivit! Men de ska man få ordning på nu! :) Måste ju göra något på håltimmen.....
 
Har sagt att jag måste spara på pengarna men är sjukt sugen på att köpa dessa;
 
Skal iPhone 4/4S 2-pack UK/USA Flagga Får dessa två för endast 69 kr!  ÄLSKAR att de är lite "smutsiga!"
 
Skal skosnöre iPhone 4/4S rosa  Tycker denna är sjukt snygg dock lite opraktisk den kostar 68 kr!
 
Navelpiercing Kedja Navelpiercing! Så himla snygg och inte någon "vanlig" design! Kostar 69 kr!
 
Sportarmband iPhone 4/4S svart Sjukt bra att ha när man tränar! Kostar endast 59 kr!
 
 
Och man kan lista ut vilken som var Sis favorit av skalen nämligen detta rosa för 49 kr! (Finns dock bara 4 st kvar!)
 
Skal & plugg iPhone 4/4S glitter rosa
 
Så de som jag verkligen vill ha kostar 197 kr!  Så får se om jag kan förstå hur man gör ;)  hihi
 
Så ett tips gå in på www.fyndiq.se  Finns för fler telefoner än Iphone! :)
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0